Tilbud eller andre spørsmål

Innlogging tjenesteportal

Om du er medlem i NSF, kan du logge deg inn i vår tjenesteportal. Du logger deg inn ved å bruke fødselsnummer/mobilnummer. Her kan du benytte skjema for tilbud av forsikring, eller bare sende oss en henvendelse om du ønsker å gjøre endring på avtalen din, eller spørre oss om noe du måtte lure på.

Klikk her for å komme inn i tjenesteportalen:

Dersom du ikke er medlem, eller ikke får logget inn, ta kontakt med oss på:

  • E-post: forsikring@nsf.no
  • Telefon: 99 40 24 09 (tastevalg 2)

Husk, vi er her for deg!

Spørsmål og svar om forsikring

  • Hvordan kan jeg si opp en forsikring eller gjøre endringer på avtalen min?

    Ta kontakt med NSFs forsikringskontor på forsikring@nsf.no eller telefon 99 40 24 09 for endring/oppsigelse av forsikring.

  • Hvor finner jeg faktura og betalingsoversikt?

    Ta kontakt med Forsikringskontoret NSF på forsikring@nsf.no eller telefon 994 02409 for opplysning om eventuelle utestående fakturaer.

  • Jeg har flyttet, hva gjør jeg med innboforsikringen?

    Din innboforsikring vil gjelde både i ny og gammel bolig, i hele din flytteperiode. Den vil automatisk gjelde på ditt nye bosted når du flytter.

  • Har jeg innboforsikring inkludert i medlemskapet mitt?

    Innboforsikring er ikke inkludert i ordinære medlemskap. Studentmedlemmer har derimot innboforsikring inkludert i medlemskapet.

  • Hvor finner jeg oversikt over mine forsikringer?

  • Kan jeg endre faktura til månedlig betaling?

    Vi tilbyr kun årlig betaling på våre kollektive medlemsforsikringer, med unntak av barneforsikringen som kan deles opp i månedlig betaling.

  • Hvilket forsikringsselskap har NSF samarbeid med?

    Våre forsikringer er levert av Fremtind forsikring/Fremtind Liv, som er DNB sitt forsikringsselskap. Du vil derfor se at det står både DNB og Fremtind i dine forsikringsdokumenter.

  • Hvor lenge kan jeg være på reise?

    Reiseforsikringen har inntil 90 dagers reisevarighet per reise (100 dager for studenter på utveksling eller medlemmer i videreutdanning). Hvis du skal på en reise som er lengre enn dette, må du etablere en reiseutvidelsesforsikring før reisens start. Ta kontakt med Forsikringskontoret på tlf 994 02 409.

  • Hvordan dekkes barn av skilte foreldre under reiseforsikringen for familie?

    Hvis foreldrene ikke bor sammen, er barnet forsikret hvis det har samme bostedsadresse som en av foreldrene i folkeregisteret. Barnet er dekket ut det kalenderåret det fyller 21 år.

  • Hva gjør jeg om en skade eller hendelse oppstår?

  • Hvordan betaler jeg Livsforsikringspakken?

    Livsforsikringspakken betales sammen med medlemskontingenten.

  • Hvor finner jeg reisekort?

    Du finner reisekortet på "min side" under punktet "Dine aktive forsikringer".

  • Hvor finner jeg mitt forsikringsbevis og vilkår?

    Våre forsikringsbevis og vilkår er standard for alle som har NSFs kollektive medlemsforsikringer. Det vil derfor ikke stå ditt navn på disse, men har du aktiv forsikring så gjelder disse for deg. De fornyes hvert år fra 01.01. Du finner disse på "min side" under punktet "Dine aktive forsikringer".

  • Jeg har fått samboer, hvilke endringer må jeg gjøre?

    Vår innboforsikring og reiseforsikring for familie dekker automatisk også samboer når dere får lik folkeregistrert adresse. Når dere har vært samboere i mer enn 2 år, så inkluderes også samboer i Livsforsikringspakken.